tirsdag 8. februar 2011

Februarsol

Idag bare MÅTTE jeg ut en tur i det flotte været vi har hatt. Rundt null grader og nydelig solskinn fra en skyfri himmel, ja da ble fristelsen for stor gitt.
Jeg lurer på hvorfor det skal være så innmari vanskelig å få løfta seg opp av stolen, kle på seg, og komme seg ut ?? Noen andre som har samme problem eller? For det er jo faktisk slik at når man har kommet seg ut så er det jo bare SÅÅÅ deilig.
Dessuten er det jo godt for kroppen da. Lurer på om jeg skal prøve å bli litt flinkere, nå da vi har så fint vær. Der har jeg ikke mye å skryte av i det siste..... Turen idag ble på drøye timen, men det var godt å sette seg da jeg kom hjem ja. Skal ærlig innrømme det. Best å starte litt pent...


Jeg tok forresten med meg kamera på turen idag. Det var flere enn meg som likte seg i sola. Ta en titt på bildene nedenfor.




Disse flotte hestene har det fint her ute i sola. Det var tydelig å se at de koste seg.

4 kommentarer:

  1. Fine bilder Anne-Lise, vinteren her på Sunnmøre er stort sett regn og vind. DVS nydeligt innevær :-)

    SvarSlett
  2. Jau jau, du ser hvilken PC ei la inn den kommentaren ifrå :-)

    SvarSlett
  3. Du spør om noe kjenner seg igjen i motviljen mot å komme seg ut - ja, jeg gjør det. Det paradoksale er at jeg av og til, når jeg er ute, ikke ønsker å gå hjem igjen. Rart det der...

    SvarSlett