fredag 30. januar 2009

Uhøytidlig slektsprat på Holmestrand Bibliotek

Det er visst blitt ei stund siden sist jeg har skrevet noe her. Men nå har jeg fått en mail med innbydelse til en uhøytidlig slektsprat på biblioteket her i byen.

Lørdag 31.januar. Det er åpent fra kl 10.00 -14.00.
Det skal blir artig å være med på et slikt arrangement. Flere medlemmer fra DIS-Vestfold`s styre har meldt sin ankomst også. Så da håper jeg at slektsintresserte Holmestrandinger kjenner sin besøkelsestid.

Det er flere som driver med slektsforskning her i byen, så muligheten for å treffe likesinnede er absolutt tilstede. Kanskje vi kan få til slike uformelle møter ved senere anledninger også. Håper på stort fremmøte iallfall. Jeg gleder meg.

1 kommentar:

  1. Så gøy, samtidig med at vi har slektskafe i Lakkegata i Slektsforskernes Hus

    SvarSlett