søndag 5. april 2009

Trygve 2 år idag og kan (nesten) alt

Gratulerer med 2års-dagen Trygve.

Idag vil jeg få gratulere mitt yngste barnebarn med 2-års dagen. Du verden så fort tiden går. På denne korte stunden i ditt liv har jeg fått lov til å "låne" deg flere ganger, og vi har hatt mange fine stunder sammen med bestefar. Vi har hentet deg i barnehagen mange ganger og da stråler du i mot oss når vi kommer.
T.o.m. når du har vært syk, har det vært greitt å sove over hos bestemor.

Vi har også sitti barnevakt hos deg på kveldene enkelte ganger, når foreldrene dine har hatt andre ting på programmet. Det er alltid like
koselig. Da synger og leser vi masse + mye annet som vi finner på.Håper at vi kan få masse besøk at deg i fremtiden også.

Dagen din vil bli feiret sammen med mamma`n og pappa`n på ei hytte i Sälen, Sverige. Kos dere på hytta og GOD PÅSKE til dere alle sammen.

1 kommentar:

  1. Så hyggelig med barnebarn, og besteforeldre som er så engbasjerte. Slik skal jeg bli også hvis jeg er så heldig å få en slik liten tass;-)) Ha en fin påskedag...

    SvarSlett