onsdag 22. april 2009

Vårsol og vindusvask

Idag fikk jeg "ånden" over meg til å ta et skikkelig tak i meg selv. Noen måtte gjøres med de skitne vinduene mine. Innrømmer gjerne at det ikke er hver 14. dag at det skjer. Men da sola kom fram og gardinene ble trukket fra, ja da var det ikke noe annet å gjøre enn å finne fram vaskesakene.

Men så utrolig deilig det var å få rene, fine vinduer igjen. En ser liksom en ny verden utenfor. :-)
Noen små barnefingre ble borte for ei stund, men det er vel ikke lenge før de er på plass igjen, tenker jeg. Det minner jo om at det er liv i huset det da.

Da er det bare å finne fram litt nye gardiner da + litt fornyelse i blomsterpottene, så blir det bra tenker jeg. Det er jo så mye fine blomster nå, så det er jo bare en fryd å vandre rundt i gartneriene.

1 kommentar:

  1. Kanskje DET var en tanke ja... hmm.. det er ikke tåke ute altså?

    SvarSlett