tirsdag 29. mai 2012

Herlige pinsedager med sol og varme

For en skjønn pinse vi har hatt iår. Bare å nyte sol og sommer. Ja for da var vel sommeren over for i år, eller?

Ikke veldig mye som har skjedd her hos meg. Jeg har brukt helgen til å være ute i sola, og bare hatt late dager. På 1.dags pinse fikk jeg med meg gubben på Tønsberg-messa. Det var en årlig foreteelse for oss i "gamle dager", da ungene var små, men tidene og messa har forandret seg siden dengang. Tønsbergmessen ble stiftet i 1968 og inntektene går til idrettsklubbene i byen. Det er en vare- og salgsmesse som varer i ca 1 uke, og hver kveld er det underholdning av kjente og litt mindre kjente artister.

Denne 1. pinsedag var det Lasse Stefanz som sto for underholdningen, og siden det er en av mine store favoritter, måtte jeg bare avsted for å bli underholdt, ...... og det ble jeg. 
Det var skikkelig driv over denne karen og stor stas da denne lille mannen kom ut på scenen  med sin velkjente hatt og hestehale. Artig for "gamlemor" å se og ikke minst oppleve disse danseband-musikerne som man ellers bare lytter til. De sang og spilte mange av sine velkjente låter, og publikum var helt med fra første minutt.

Her er et par klipp fra hans siste CD-plate Rocky Mountains: Jag far från Waco  og  I mina skor
Det var ganske bra oppslutning ved konserten, og alle likte visst det de så og hørte. Søndagskvelden gikk utrolig fort iallfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar