lørdag 29. januar 2011

4 x 4 En ny utfordring...

Jeg har fått en ny utfordring fra Laila idag, og selvfølgelig tar jeg den...
Her er mine svar:

4 ting jeg har gjort idag:
  • Sett på mitt barnebarn på 3 ½ gå skirenn
  • Bestilt 2 bøker om slekta på biblioteket
  • Plukket ut foto hos fotografen fra familiefotograferingen vår.
  • Registrert 3 batch`er til FT 1875 i Trysil.

4 ting på min ønskeliste:

  • At alle syke og eldre får den hjelp og pleie de fortjener etter et langt liv
  • At det vil å godt for mine barn og barnebarn.
  • Besøke div. steder som jeg "kjenner" fra min slektsforskning
  • Oppleve en tur med Hurtigruta

4 ting jeg liker dårlig:

  • At ekspeditøren snakker i telefonen når jeg blir ekspedert
  • At klærne mine har blitt for trange.
  • At tida går altfor fort når man gjør noe man liker.
  • Umotivert vold.

4 personer jeg sender utfordringen videre til:



2 kommentarer:

  1. Hallo og god aften Anne Lise!
    Tusen takk for fine og velgjørende ord hos meg i dag igjen, i all din travelhet med slektsgranskningen. Noe jeg som du vet er mektig imponert over, og får litt dårlig samvittighet for når ser om dine aktiviteter.

    Det er fint å få slike tilbakemeldinger, hvis ikke "dør jeg bort" med mine tanker, med tanker om at det er lite å henge seg opp i. Selv om de temaene er viktige for meg og også for så mange ellers. Det er jo lett å komme i sine egne tanker å tenke at de er de riktige, om en ikke får de riktige tilbakemeldingene. Spesielt når tankene ikke først og fremst dreier seg om gardinenes farger og hvor sofaen skal stå. Uten noen som helst tanker om å gjøre noen mindre viktige. Det menneskelige interiøret og huslige, er begge viktige elementer for et liv som skal arte seg så godt som mulig for oss. Er mine tanker.

    Ellers tar jeg den utfordringen også Anne Lise, selvfølgelig og lover at jeg ikke skal jukse. Blogginnleggene er ferdige for denne dagen og neste (søndag). Søndag er fullbooket med selskapeligheter og feiring av en av våre sønner som har bursdag, med hele "gjengen". (Gjengen = den nærmeste familien.)

    Jeg går ut fra at det er dagen jeg fikk utfordringene som skal ligge til grunn, og det får du og de andre leserne vite mer om over helgen.

    Fortsatt ei fin helg og lykke til med granskningen av dine røtter.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for utfordringen. Den tar jeg en dag til uka;-))
    Ha ei flott ny uke!

    SvarSlett