mandag 21. mai 2012

Endelig sommer, eller?


Hei kjære bloggvenner, og takk for at dere er så tålmodige med meg.
Det er er visst blitt lite med innlegg fra min side i de siste månedene, men det står til liv her ennå. Det har jo skjedd litt av hvert her siden sist, men jeg har liksom ikke fått "ånden" over meg til å feste noe av det ned her.

Men nå har jeg endelig kommet meg ut av døra og ut i hagen min. Der trengtes det er par hender til et skikkelig rusketak ja. Turen ned til blomsterhandleren for å handle inn noe nytt er ikke lang, men du verden som det koster "pæng." Joda jeg vet at det kan gjøres mye billigere, men når man ikke tenker i de baner før man står der og vil pynte opp....  Ja da får man bruke litt ekstra da.



 

Denne gangen handlet jeg iallfall noe som vil komme igjen år etter år, så noe har jeg visst lært meg. Dyrekjøpte erfaringer kan du si ja, men men.  Kjenner det faktisk litt bak i lårene etter all plantingen også, men et må man vel regne med når man stort sett har sitti eller liggi på sofa`n, mer eller mindre siden før påske.


For å si det sjøl, så syntes jeg at det ble ganske så fargerikt her. Koser meg med det jeg har fått til iallfall.
 






Gratulerer med dagen !
Til og med 17. mai ble vi hjemme, men fikk besøk av både barn, svigerbarn og barnebarn her utpå ettermiddagen. Det blesatt fram pølser og lomper + kaffe og brus, boller og kaker. Det var veldig koselig at de kom alle sammen, og alt av det som ble servert, ble det kun smuler igjen. Det viser jo at serveringen falt i smak det.

Trygve
Det ble litt uteaktiviteter på de minste, etter at regnskura hadde lagt seg.

Sverre likte aller best å sitte i den provisoriske huska, mens Trygve var mest opptatt av å få i seg mest mulig is.
Sander er litt mere opptatt av at farfar ikke hadde pyntet kanten for ugress, så han tok gjerne en runde med den elektriske håndgressklipperen.

Takker for en flott dag med familien. 

Sander
Sverre








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar