tirsdag 10. mars 2009

Blogg-jubilum


Ja dette må jeg si er overveldende.
Da jeg starta med bloggen min den 13. januar iår, så hadde jeg ikke noen tanke på at dette var noe intresant for andre. Snarere tvert imot. Men der har jeg tydeligvis tatt grundig feil. Ikke det at jeg har skrevet så mye her, men besøkene her har jo bare øket på. Pr. i dag har det nemlig vært 1000 besøk, og det på bare 56 dager.

Jeg kan imidlertid legge til at det er ikke siste gangen jeg skriver noe her i bloggen min. Det kommer mer etterhvert, vær trygg på det. Håper at du fortsatt vil følge med meg utover.

Tusen takk for at dere har fulgt meg så langt. Det gir jo litt inspirasjon å se at andre er intressert og kanskje litt nysgjerrig på hva jeg har på hjertet.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med jubileum, Anne-Lise! Jeg følger med på bloggen din!!

    SvarSlett