søndag 22. mars 2009

Svanesamling

På vei hjem ifra Hof kom jeg over denne flokken med svaner som hadde funnet seg et åpent råk i Hillestadvannet.

Måtte jo fram med kameraet mitt igjen jeg da, og her er resultatet. Det var minst 15 stk i flokken, men de var ikke helt samarbeidsvillige. Men endel av de fikk jeg da med i bildet. Det ble litt uklart, men avstanden var ganske stor, beklageligvis....

De kunne forresten høres over et stort område. De holdt et fryktelig leven. Kanskje de syntes at vannet var litt kaldt ennå ??

3 kommentarer:

  1. så kalt ut for stakkarne :) flott og se på

    SvarSlett
  2. Heldiggris - jeg digger svaner! Og pingviner. Og Flamingoer. og Pelikaner.... I Florida har vi sorte svaner, de er også utrolig vakre!

    takk for titten!

    SvarSlett
  3. Er vi ikke heldige som bor i Norge. Sååå flott natur og mangfold. Er takknemlig hver eneste dag for det......;-))
    Ha en fin dag med svanesang og foto;-))

    SvarSlett