tirsdag 18. mai 2010

Dagen derpå

Etter to lange dager i senga, har jeg kommet meg på beina igjen. Men dagen idag har også vært lang og kjedelig. Først på dagen idag dro gubben på apoteket etter litt nesespray til meg + at jeg fikk tak i litt kortison og antibiotika. Jeg har fått Bihulebetennelse og influensa, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Her har jeg sikra meg til nye hostekuler og tett nese. Litt trist å være sengeliggende når jeg vet at andre har det fint sammen med sine kjære, men jeg skal ikke klage. Det er alltid noen som har det værre, og jeg er jo snart frisk igjen.



Heldigvis for meg, så tok Kåre med seg fotoapparatet ut på 17. mai feiringa. Så nå jeg har sitti og kosa meg med bildene derfra. Skulle jo veldig gjerne ha feiret sammen med familien min. Men det kommer jo flere anledninger. Har litt lyst til å dele noen av bildene med dere. Syntes selv at jeg har en flott familie. Jeg savnet at den eldste ikke var her, men han var på turnusjobb på Stord. Håper at det var greitt der også Frank.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar