mandag 10. januar 2011

Da er skituren overstått

Ja så er det overstått. Den elleville ideen min ble gjennomført uten fall og knekte armer eller ben. Men jammen var det uvandt å ha ski på beina gitt. Skiene ville gjerne gå litt fortere enn beina mine, men vi ble enige etterhvert. Jeg skal ikke skryte på meg noen stor prestasjon idag da. Jeg holdt meg å flatene her nede på jordet. Her er Botne skiklubb kjempeflinke til å holde skisporene åpne hele vinteren. Og det er nok veldig mange som sender de en stor takk i løpet av vintersesongen. De har forresten en egen blogg med oppdateringer av løyperapporter, som jeg har lyst til å anbefale.

Det var mange andre personer ute på ski idag også. Ser at skisporten har hatt en oppsving de siste årene, så det er det vel bare å henge seg på da. Turen min idag ble ikke lenger enn en liten sving på jordet som sagt, men du verden så dårlig kondis.... Svett og fæl, og skjelven i beina, men det blir IKKE min siste tur. Dette ga faktisk mersmak. Det er jo en grei måte å få opp aktiviteten i "blodpumpa" kjente jeg. Og når man har pådratt seg altfor mange kilo i løpet av høst og vinter, så er det jo en liten mulighet til at man kan få endret litt på det også. Det er i allfall lov å håpe.

Med slike fine løyper og flott så flott vær som det var idag, er det ikke mange unnskyldniger som holder mål. Det var så bare sååå deilig, og jeg angrer IKKE på at vi spanderte mange kroner på nytt skiutstyr. Litt dyrt ble det vel, men det er pengene og nytelsen verd.
God tur til deg også !!

1 kommentar: