torsdag 27. august 2009

Gjest nr. 5000 var innom idag.




Tusen takk for besøket Borgny. Det var koselig at det ble deg da. Vet forresten at vi har endel felles interesser. Bla. så driver vi begge med slektsforskning, er medlemmer av DISNorge, og liker fin danseband-musikk som vi lytter til hver lørdags-natt.

Kanskje jeg egentlig burde takke alle dere andre også. Det er veldig hyggelig at det er noen som gidder å lese det jeg skriver iallfall. Sender en liten hilsen til Viggo der oppe i nord også. Det var jo han som minnet meg på dette med telleren da.

Dersom jeg skulle komme med et lite hjertesukk på en slik dag, så må det være at flere legger igjen en liten hilsen om at dere har vært innom bloggen min. Jeg ser jo at det har vært besøk her, men veldig artig å kunne vite hvem dere er også.

Men tusen takk for besøkene hittil. Jeg kan jo true med at jeg skal blogge litt mer etterhvert også. Det dukker nok opp noe igjen om kort tid....

1 kommentar:

  1. Tror nokk Du vet hvem jeg er selv om jeg ikke legger inn noe - Olivia og de andre vet jo ikke om Din blogg - bare Skramstads så er det fra 999liv,.. så er det bare lille meg.

    SvarSlett