torsdag 29. oktober 2009

I disse svineinfluensa-tider....

Da har jeg fått time hos fastlegen min til det berømte lille stikket. Sprøyta som nesten alle snakker om i disse dager. Siden jeg er i risikogruppen blir jeg en av de første som får tilgang til den. Det er jo skrevet siden opp og side ned om dette, og idag leste jeg en ny variant på Facebook. Syntes at den var så god at jeg tillater meg å gjenta den her.

Sitat:
Jeg lurer på om ikke jeg er litt syk.... Jeg lukter bacon når jeg er ute i solen, kjører som et svin, har av og til litt griseflaks, grynter når jeg sover, griser når jeg spiser, har svin på skogen, er etterlyst av purken, har grisete tanker, liker meg godt i bi....ngen, og har en jobb som er helt på trynet.
Ha en fortsatt fin dag. Nøff nøff.
Legen ba meg forøvrig å holde meg langt unna sofagriser, stuegriser, gamle griser og andre svinepelser, og marsipangriser og annet svineri er fy-fy.
Ja jeg ble heldigvis vaksinert !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar