torsdag 7. mai 2009

Mine gratulasjoner i mai

I mai måned er det flere i min nærmeste familie som har bursdag. Jeg ønsker på denne måten å få gratulere dem alle.

Først ut er min "svigerinne" Laila med dagen idag, senere er det tre av mine tante"barn" (voksne nå da) Jan Inge den 13. mai, Elna den 14. mai, og Sissel den 16. mai. Mine hilsner går også til svigerinne Liv med dagen den 18. mai, og min kjære mann, Kåre, har dagen sin den 24. mai.

Mine hjerteligste gratulasjoner går til dere alle sammen.
(Bildet av denne flotte grenen av Magnolia har jeg vært borte hos naboen min og foreviget. )

3 kommentarer:

  1. Er det LailaC på chaten Du mener?

    SvarSlett
  2. Nei. Det er en kusine til min mann, Barna våre har kalt henne tante i alle år, derfor svigerinne i "".

    SvarSlett
  3. OK skjönner ble redd, men det står jo ikke noe i headingen til chaten om "vor" Laila da

    SvarSlett