tirsdag 26. mai 2009

Slektsmøte i Sande, Vestfold

I går kveld var jeg på slektsmøte i den nyoppstartede slektsgruppa i Nordre Vestfold, og ca 20 personer møtte fram. Det ble dessverre litt problemer med teknikken som Liv Ofsdal har skrevet endel om her. Men ellers et veldig hyggelig møte. Hun har også skrevet utførlig om møtet ellers så det kan ikke jeg gjøre noe bedre....












Bildet er fra Auslandsbråtane i Søndeled ca 1900, hvor min mormor og oldemor kommer fra.
Men ved avslutningen kom jeg i prat med en som jeg har hatt litt e-post-kontakt med ang felles slekt i Søndeled/Risør, og det var jo veldig artig. Vi ble enige om og utveksle litt flere opplysninger etterhvert. Hittil har jeg funnet at vi felles slekt fra Auslandsbråtane i Søndeled, Aust-Agder. Det skal bli morsomt og følge opp denne linjen utover sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar