torsdag 11. juni 2009

Dagens øyenhvile

Når jeg nå blir sittende her med alle "vondtene" mine, så får heller kose meg med de fine blomstene som jeg fikk tatt bilder av før jeg datt ned. Årsaken til at det gikk så galt, vet jeg vel egentlig ikke, men kroppen tok rett og slett overhaling og dermed var det gjort.

Jeg fikk iallfall tatt de bildene som jeg hadde planlagt av den fine blomsterkanten som jeg er så stolt av. Den har nå blomstret slik i 5-6 år, og er en nytelse å se på. Dessverre så blomstrer den bare et par uker, men er et skue så lenge det varer. Jeg gleder meg over slike flotte fargeklatter og øyenhvile.


På det andre bilde ser du et lite utsnitt av en Rhododendron som jeg plantet for et par år siden. Den er så nydelig når den er i full blomst. Her har den fått noen regndråper på seg, og funkler i mot meg. Den ba nesten om å bli tatt bilde av. Synd at fotografen ikke kan håndtere kamera på en skikkelig måte, men det får duge enn så lenge. Øvelse gjør mester :-)

1 kommentar: