mandag 7. desember 2009

Kreativ Blogger Award. Takk Astrid

Idag har jeg, til min store forbauselse, mottatt min aller første Award. Den har blitt tildelt meg av en, for meg, ukjent blogger i USA.
Jeg er veldig usikker på hva dette egentlig går ut på, men syntes at det er stor ære å bli honorert på denne måten.
Tusen takk for en meget hyggelig og overraskende oppmerksomhet, Astrid.
Viser her til hennes blogg som hun kaller "Of Trolls and Lemons"

Jeg ser at jeg har blitt utfordret til og avsløre 7 ting om meg selv. Visste du dette?
1. Jeg vokste opp i Våle, Vestfold og bor nå i Holmestrand med min familie.
2. Jeg har drevet med slektforsning i over 10 år på familiens slekt.
3. Vi feiret vår 30 års bryllupsdag i Tyrkia for 12 år siden.
4. Elsker musikk som country, dansebandmusikk og "love songs."
5. Ble lungetransplantert for 2 år siden.
6. Liker turer i skog og mark + stelle i min egen hage
7. Har registrert gravsteder for Disnorge`s Gravminner

Jeg ønsker også og fremheve endel Blogger som jeg setter pris på, og ofte er innom:
Livet i Fattighuset En blogg om restaurering av et gammelt, fredet hus, og alle dens historie.
Holmestrand Museum Mitt lokale museum som jeg dessuten er medlem av. Hvor jeg også lærer mye om historien til mitt hjemsted.
Sannes en blogg om släktforskning En svensk slektsforsker som har mange fine linker til svenske kilder.
Frisk Pust En blogg om organdonasjon. Ikke spesiell kreativ, men spesiell interessant.
Ord fra DIS-Norges leder For å holde meg orientert om hva som foregår i vår hovedforening DIS-Norge.
Livets skole Ei lettere hyperaktiv husmor som kjennes igjen lettest med fotoapparatet parat. Glad i å ta vakre bilder.
...og sist men ikke minst Liv`s digitale verden. Min svigerinne som heldigvis har samme hovedinterresser som meg. Altså en ihuga slektsforsker.

Og ennå en gang Tusen takk til Astrid. Dette setter jeg stor pris på. Jeg er vel egentlig ikke så kreativ, men skriver om det som opptar meg i hverdagen.

2 kommentarer:

  1. Den nominasjonen er veldig vellfortjent Anne-Lise. Håper du fortsetter og skrive om det som opptar deg i hverdagen jeg :)

    SvarSlett
  2. Hyggelig Anne-Lise og takk for positiv omtale

    SvarSlett