torsdag 31. desember 2009

Nyttårsforsetter...

...nei det har jeg ikke. Men jeg har et ønske om et riktig godt nyttår til alle dere som titter innom bloggen min. Og at dere vil få et godt og fremgangsrikt år. Det har vært en glede for meg at så mange har avlagt et besøk her. Veldig koselig for meg at så mange finner noe intressant i det som opptar meg også. Håper at det blir ennå flere besøk her til neste år.

I kveld skal jeg kose meg med et av barnebarna mine på overnattingsbesøk, og det gleder jeg meg til. Livet skal jo gå videre til neste generasjoner og da er det flott og få lov til å følge dem på veien.

GODT NYTT ÅR OG TAKK FOR DET GAMLE

... vi sees vel på nyåret

1 kommentar:

  1. Jeg er Karem veldig glad for at jeg har blitt helbredet av (HERPES SIMPLEX VIRUS 2) med urtemedisinen til DR. AKHIGBE HERBAL CENTER, jeg har lidd av denne sykdommen de siste fire årene uten løsning før jeg kom over denne e-posten (drrealakhigbe@gmail.com) på internett av en urte-lege som har kurert så mange mennesker av herpesvirus med urte medisin, jeg velger også å gi ham en sjanse til å hjelpe meg, han fortalte meg hva jeg skal gjøre, og jeg gjorde det bra, og han sendte meg sin urtemedisin via Dhl-kurertjenester, og instruerer meg på hvordan jeg bruker det, følger jeg også hans instruksjon for bruk og han ber meg om å sjekke etter tre uker, og som jeg gjorde, til min største overraskelse, kom resultatet mitt ut som negativt, jeg er veldig glad for at det er noen som denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTRE som er klar til å hjelpe folk når som helst en dag. til alle leserne og seerne som tviler på dette vitnesbyrdet, slutter å tvile på det og ta kontakt med denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTER og se om han faktisk ikke vil hjelpe deg. Jeg er ikke en dum person som jeg vil komme ut til offentligheten og begynne å si hva noen ikke har gjort for meg. Han er virkelig en flott mann, han også helbrede sykdommer leve HIV, kreft, som, herpes, kronisk sykdom, diabetiker, hjertesykdom, astma, epilepsi. etc kontakt ham nå. med sin epost: (drrealakhigbe@gmail.com) eller du kan kontakte ham +2348142454860
    nettside. https: drrealakhigbe.weebly.com

    SvarSlett