søndag 6. desember 2009

2-års dagen i mitt nye liv

Jeg tenner to lys i dag...
ikke bare fordi det er 2. søndag i advent, men også i ærbødighet og takknemlighet til min donator og dennes familie, som gav meg muligheten til å få oppleve nok en jul med min familie.
Idag er det faktisk 2 år siden jeg fikk et nytt liv i gave. Sender mange varme tanker til donator m/familie som gav meg muligheten til dette. Jeg har så uendelig mye å takke for, og håper at jeg ved min tilstedeværelse, kan overbevise andre om at det nytter og donere bort sine organer, når man selv ikke lenger har bruk for dem. Slik at andre kan leve et godt liv videre.
Jeg har skrevet en god del om dette tidligere både her og her.

Jeg vet også at det er mange, veldig mange som ikke er like heldige som meg. Mange som rett og slett ikke kommer lenger enn på venteliste. Mange av mine venner fra tiden mens jeg var syk, har dessverre gått bort. Og jeg tenker ofte på alle de fine samtalene vi har hatt. Mange gode minner som jeg alltid har med meg.
Derfor setter jeg dette så utrolig høyt, og jeg har lovet meg selv at jeg for alltid skal gjøre mitt ytterste for å leve et verdig liv videre for dem. Vise hele verden at det er mulig å leve godt med mine nye lunger. Takk for livet.

2 kommentarer:

  1. Hi! I have just given you the Kreativ Blogger award. Come see and get it on www.haugenhistory.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Skjönner Deg godt Anne-Lise har fölt det samme men nå står jeg atter igjen på lister til flere organ.

    SvarSlett